Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

четвртак, 19. фебруар 2015.

Džem od šargarepe (Carrot Jam)

Da li je moguće? Pa ovaj,jeste
U punoj pari pravim zimnicu, pa sam tako razgledala šta druge domaćice prave, ne bih li pronašla nešto novo i ukusno, osim ovog standardnog stoka.
I gle, naravno na blogu jedne od mojih omiljenih blogerki Zoki (pomoravka), nadjem čak dva noviteta.Bar za mene , jer ih nisam nikad pravila.
Inače sam malo skeptična kad nadjem na netu recept ali Zokine recepte sam često prvila i slepo joj verujem.

Mogu vam reći da je ovaj prvi (drugi je još u  priremi) od šargarepe fantatsičan.Već se radujem da ga na zimu, ako do onda izdržim, probam u raznim kolačima i naročito mi se čini super u palačinkama! Hvala Zoki ,carice!


  1. Sastojci

  • 750 gšargarepe
  •  250 gšećera
  •  1 kesicavanilinog šećera (ja sam koristila štapić vanile)
  •  sok od dva limuna i korica od 1
  1. Šargarepu očistiti, odvojiti jedno parče i težini od 75 g a ostalo iseckati u sitne kockice.

  2. 2
    Naliti sa vodom samo toliko da voda prekrije šargarepu i kuvati dok se šargarepa ne skuva i bude sasvim mekana.

  3. 3
    Sipati u cediljku i ocediti od vode.Šargarepu ispasirati kao za pire krompir. Vratiti u cediljku i sa varjačom pritiskati svuda da ocedite koliko god možete vodu iz nje.
  4. 4
    Staviti pulpu  u šerpu i dodati izrendanu šargarepu, šećer,  vanilin šećer i kuvati, kad provri kuvati ga još 5 do 7 minuta stalno mešajući.
  5. 5
    Skloniti sa vatre i prohladiti malo. Dodati koricu i sok od limuna,sve dobro sjediniti i sipati u čiste i tople teglice.
    Ja sam sipala u teglu od pola kg i dovoljno mi je bilo džema za tu teglu. Po vašoj želji,sipajte u manje teglice.

6 коментара:

Bylelush је рекао...

Dok jos nisam znala da ima blog i ko je Zoka, jurila sam Pomoravkine recepte po Coolinarici, ni jedan nije bio promasaj. Ovaj dzem i nema sezonu, nisam ga videla do sada, bas bi volela da ga isprobam, super izgleda:)

Nena3110 је рекао...

Eh. što je veliki svet, mi zimnicu istrošili, a ti je tek praviš. Žao mi je što više ne komuniciram s tobom, toliko bih volela, ne da mi se da izađem iz briga i uživam s dobrim ljudima.

Unknown је рекао...

Ovo cu jos koliko ovih dana da probam, pa javljam kakvi su nam utisci....

Анониман је рекао...

Kod Zoki ne može da omane.Zaista ima predivne recepte.Iskustvo je to i velika ljubav

Анониман је рекао...

Draga Snežana , bila sam posle tatine smrti u oktobru jako izgubljena.Bila sam i na velikom letnjem odmoru skoro 8 nedelja.Ponovo sam i na Fejsu Dubravka Dyoli Belogrlic je nalog..svrati baš bih volela.Nadam se da ste vi svi zdravi.Poljupčić

Анониман је рекао...

Znam d aćeš probati .Deca će biti oduševljena , naročito u palačinkama

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer