Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

недеља, 27. април 2014.

Školjke i račići u supi od povrća






Na Novom Zelandu ako ste na stenovitoj plaži možete sakupljati razne školjke.Po stenama ove zelene a ako je peskovito u vreme oseke iskopate još raznorazne.E kod mene u blizini ima jedna plaža,pa kad imam vremena odem i naberem ručak.

Brzo se spremi a ako volite morske plodove savršenog su ukusa, tako sveže.

Potrebno je
1 kg školjke
1 šargarepa
1 l riblje bistre supe
nekoliko zrnaca crnog bibera
1 šargarepa
1 praziluk
1 mali crveni luk
1 veći čen belog luka
nekoliko malih komada djumbira
1 kašika soka od limuna ili limete
100 grama račića
malo pavlake
mali struk italijanskog perčuna i timijana
so i biber
2 kašike ulja
ja sam dodala još i zelenu šparglu, momentalno je ima još vrlo malo u bašti

1. Očistimo dobro u hladnoj vodi školjke.Ja to večinom radim kuhinjskom žicom.Zatim im pažljivo izvadimo bradu.


2. Isečemo sve povrče-Zagrejemo ulje ,izdinstamo crveni i beli luk,.Dodamo praziluk,šargarepu i šparglu.Dinstamo još na srednjoj temperaturioko 10 minuta.



3. Sada dodamo riblju bistru supu i redom začine i krćkamo jo 5 minuta.Za to vreme u posebnoj šerpi pustimo vodu, koju smo zasolili i u nju stavili dve polovine limuna ili limete,da provri

4.Čim provri spustimo školjke u nju i čim se otvore, što ne traje duže od 5 minuta izvadimo ih.
Ja vodu u kojoj su se skuvale ne bacim.Nekoliko kašika stavim u povrče a ostalo ostavim da se ohladi i onda smrznem za drugu priliku.Koristim to kao bazu sa sos kad pravim neku ribu ili riblju čorbu



6.Kada je povrće skoro skuvano dodamo račiće.Ove sam kupila tako oljuštene i oni posle pola minuta max promene boju i budu narandžasti.Sada je supa gotova Dodamo pavlaku i malo soka od limete i sipamo preko školjki koje smo naredjali u tanjiru.





Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer