Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

субота, 5. април 2014.

Panakota


Ne znam kako vi,ali ja kad naidjem na nešto novo odmah zamislim šta bih sa tim mogla da napravim. Nije Panakota nova ali odlično ide uz ovu novu varijacju kivija koja ima crvenu sredinu u centru.I preslatka je kad je jedete

Da prvo napravimo Panakotu.Što bi moj poznanik Nenad Veljković,kuvar na 24 sata satelitskom programu I član žirija nove nagradne igrice na blogu Mali kuvari,Veliki majstori rekao,Tako lako može svako!


Potrebno je
1 l Pavlake
1/2 šolje šećera
4 kašićice želatina(samo da napomenem ja koristim biljni želatin)
1,5 kašičica vanile
Voče za dekorisanje ,a može i karamel sos,drugi voćni sosovi ili sladak sos od vina.Takodje ako panakotu pravite samo za odrasle, slobodno ubacite kašičicu ili dve likera ,ruma...

Priprema

Sipamo pavlaku u šerpu i dodamo šećer mešajući dok se šećer ne istopi.
Čim provri skinemo sa šporeta, polako uspemo vanilu I promešamo I takodje pomalo dodajemo želatin koji smo prethodno dobro umutili sa malo mleka
Sipamo u posudu u kojoj ćemo ostaviti da se hladi
Kad se ohladi ostavimo u frižider oko 4 sata preko noći je još bolje.
Kad je izvadimo iz frižidera ako želite da je izvadite iz kalupa oštrim nožem predjete oko ivica.Možete je i 5 sekundi staviti da stoji u vrućoj vodi.
Zatim poklopite tanjirom i okrenete



Dekorišete ili sa svežim voćem kao ja ili sa karamel sosom,,slatkim voćnim sosom i sl



Ako ostavite panakotu u kalupu onda sos ili voće stavite na vrh.ja sam ovde sipala marakuju


Pogledajte odmah I novu vrstu kivija sa crvenim voćem u sredini.Znači sada imamo tradicionalni kivi,Zespri ili Zlatni kivi sa žutim mesom a mogu vam reći da je ova poslednja varijanta sa crvenm centrom najsladja!

Crveni centar


Rozla




Ovde premijerno za vas sprema se i rozla kivi



Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer