Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

субота, 8. фебруар 2014.

Pileće belo meso sa povrćem i Sobu rezancima





Obožavam Sobu  rezance.Bez problema ih mogu jesti samo sa dodatkom malo putera.U ovakvoj kombinaciji koju sam ovde napravila naravno još su bolje.U Japanu imaju posebne resttorane u kojima služe samo Sobu rezance,domaće.Ja sam moj recept prilagodila Mediteranu

Potrebno je
400 grama pilećeg belog mesa
200 gram braon šampinjona
Nekoliko duguljastih paprika,Ja sam na pijaci našla ove mini.
1 glavica crnog luka
2 češnjaka belog luka
50 grama zelenog graška u ljusci
1 paradajz
So,Biber
i
1  pakovanje Sobu  rezanaca
Naravno ako ne možete nabaviti   Sobu rezance možete koristiti I druge



Povrće iseckamo I propržimo-Grašak I paradajz dodamo tek kasnije.




Skuvamo U dosta zasoljene vode Sobu   rezance.Njima ne treba  duže od 8 minuta

Sada  dodamo I zeleni grašak I paradajz u  tiganj

 Sledi pileće meso

Sve u s svenu za dvadesetak minuta imate divan ukusan tanjir .I ja naročito mnogo Sobu rezanaca



2 коментара:

Nena3110 је рекао...

Tvoji recepti su zaista pravo otkriće.

Анониман је рекао...

Hvala Sne\ana,ja jo[ uvek sa nestrpljenjem očekujem tvoje I čerkine recepte za Nagradnu Igru Tradicionalno Srpski.

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer