Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

четвртак, 6. фебруар 2014.

Bata ili Seka?




Bata ili Seka?
Ovaj kolač sam pravila jako davno,dok sam bila trudna .Kada sam  saznala da očekujem devojčicu,napravila sam ga,otišla kod mojih roditelja da im saopštim.
Uz kolač ide I poruka

Bata ili Seka_
Želimo da znamo
Rasecite kolač ,kašće vam se samo.

Onda rasečete kolač I očigledno ako je roza (kao u mom I ovom kolaču slućaj, devojčica je ,plav dečko je.Mslim da je oiginalan način da bilo kome saopštite tako radosnu  vest I da ga ujedno počastite jer  kolač ima I izvrstan ukus.
Ni ne sećam se više odakle mi je ta ideja bila, a nije ni bitno.Danas me moja dobra drugarica pozvala da joj napravim jedan.Ja sam relativno mlada mama, pa moje dugarice ili završavaju upravo studije ili putuju po svetu.U Novom Zelandu je rasprostranjen običaj da kad završite školovanje prvo jednu  godinu putujete po svetu, pa se onda bacite u ozbiljne zadatke.Dobar običaj, naročito za mlade na Novom Zelandu koji je dosta izolovan od sveta.
Da predjemo na kolač

Sastojci

1 šolja šećera
1/2 šolje putera,
2 jaja
2 kašičice vanile
1 1/2 šolja brašna
1 3/4 kašićice praška za pecivo
1/2 šolje mleka
Par kapljica roza boje za   hranu



Premaz

1 1/2 šolja šećera u prahu.
2 kašike omekšanog putera
1 kašišica vanile
1 kašičica vode
Nekoliko kapi roza I plave boje za hranu


Metod pripreme

1-Predgrej rernu na 175 stepeni Celzija.Namasti okrugli pleh I pokri dno papirom za pečenje




 2. U činiji srednje veličine umuti kremasto,puter I
  šećer,pa jedno po jedno dodaj jaja I vanilu.
Zatim sledi prosejano brašno i prašak za pecivo.Sipaj mleko I mešaj dok dobiješ glatko testo Na kraju dodaj nekoliko kapljica roza boje u testo.Ili  plave ako ej za dečaka..



3 Sipaj u pleh I peci 30 do 40 minuta.Kolač je gotov kad ga blago pritisnete a on se vrati ,ili odksoči takoreći.

 Sada od satojaka navedenih gore ,napravite premaz,pa podelite u dve činijice I u jednu sipate  nekoliko kapljica roze, a u drugu nekoliko kapljica plave boje.Namažete kolač,pola,pola kao na slici


Bata ili seka eto sada znamo kolač pojedemo I uživamo!

5 коментара:

veverice је рекао...

odlican kolac,a ideja je vrh
Volim da citam tvoje postove,jako si duhovita i interesantna

Анониман је рекао...

Jeste I meni se ;inilo kao odlicna ideja.Hvala veverice:)

Maki је рекао...

Kako slatka ideja! A kad su blizanci? :) :)

Анониман је рекао...

Zavisi. Aj da probam ovakvo rešenje.Ako su obe devojčice stavimo jednog batu I dve devojcice lutke I tako I dva decaka I jednu devojcicu
Ako su devojcica I decko onda ostavimo ovako samo sto ispecemo kolač unutra ispod fila pola plav pola rozla.Zvuči li razumljivo?

Maki је рекао...

Pa mislim da drugog resenja nema. :)

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer