Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

четвртак, 9. јануар 2014.

Krompir Drugačije

Ponekad napravim krompir malo drugačije.Obićno za ovaj recept koristim krompir vrste Desire.Zato  sto se može  lepo skuvati ,nije brašnjast i lepo se ispeče.
Pre neki dan smo pravili Prezle i  evo dobro su nam došle u ovom receptu. Osim krompira služila sam zelenu salatu i chorizo kobasice,malo ljute.Salatu  u ovo doba jedemo svakodnevno, jer je baš mnogo ima,a osim u neka jela može se koristiti samo sveža.Dobro,bar je zdrava.Kod mene u kući nikom ne dosadi.Malo ponekad promenimo,dodamo po neki pardajž,krastvac,začinimo drugačijim biljem..i tako
Dakle
Potreno je
Oko 4 krompira
Prezle
Mediteranski začini,oregano,ruzmarin,kim,korijander,malo cimeta.Ja  sam osim kima i cimeta koristila sveže bilje kojeg sada ima u izobilju a i osušiću poneko za u zimske dane.Ja,a možete i vi na zaista malom prostoru ,čak i u zimske dane uzgajati bilje koje jako poravi ukus svakog jela
1 jaje  i to samo belance



Krompir sa ljuskom skuvamo dok je skoro kuvan,oko 20 minuta.

U medjuvremenu pripremimo prezle, i umutimo belance.
Kad je krompir skuvan oljuštimo ga i uvaljamo prvo u belance a zatim u prezle.Desire krompir ima vrlo tanku ljusku,da je bila deblja ne bih ga ljuštila


Isečemo na 3 dela,uvaljamo u belance pa zatim u prezle.Zagrejemo ulje na jakoj vatri  ali čim spustimo krompir smanjimo na srednju.Krompir ostavimo na svakoj strani po nekoliko minuta da se zarumeni.
Ja sam servirala uz malo ljuću kobasicu tipa chorizo i svežu zelenu  salatu.
Prijatno!



Savet

8. Kada pečete jaja na oko,kad ih izvadite iz tiganje deglazirajte  tiganj sa malo  šeri sirćeta pa taj sos pospite po jajima, imaće  izvrstan ukus


Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer