Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

субота, 9. јул 2011.

Šetamo kroz Raj....Milford Track ..Walking through the Paradise


Ovaj blog je posvećen mom prijatelju Goranu,koji živi u Kanadi i koji ce možda iduće godine doći u Novi Zeland.Samo jedna od ideja sta bi mogao videti.I ja planiram da se prošetam ovim putem.Nekoliko mojih poznanika su bili već i čini mi se iskustvo, koje ne bih želela da propustim.I naslov ovog bloga doalzi iz jedne od njihovih priča.Prosudite sami.
Milford Track(53.5 km), nalazi se u srcu spektakularnog Nacionalnog Fjord Parka,kao deo  Wahipouname...Južnozapadnog  Novog Zelanda i spada u Svetsku Baštinu.





Možete sami krenuti u šetnju ili se uključiti u organizovanu grupu."Ultimate Hikes ", je jedina kompanija koja ima dozvolu Ministarstva, za ove šetnje sa vodičem gde je uključeno i usputno odmaranje sa prenoćištem.
Milford Track je klasifikovan kao najbolje trampovanje na svetu.Samo 40 trampera dobije dnevno dozvolu da udje na Milford Track plus još 40 ako su u grupi (ova zadnja opcija i nije baš jeftina,negde oko 1500 NZ$)
Staza poćinje kod Glads Ku'e -luke na Te Anau Jezeru,ide preko Clinton Doline ,penjući se na Mckinon Prelaz i nastavlja se kroz Artur Dolinu sve do Sandfly  Kote u Milford Sound.Ne propustite ni kratku šetnju malo izvan rute (500 m) od Quintin Kolibe do Južnjačkih Vodopada.
Eto, kako sam ja brzo prošetala.Ceo tramp traje 4 -5 dana, a usput vas očekuju pogledi koji će vas ostaviti bez daha.Naravno ne samo pogledi.Oni malo manje iskusni u trampovanju gubiće povremeno dah i od umora ali ova staza se smatra kao vrlo pogodna i za one neiskusne.
Usput će vas pozdravljati ptice, kao što  je Kea i razno poljsko cveće.Ali od svega najviše ćete osetiti slobodu i radost življenja stapajući se sa netaknutom prirodom od koje ste i sami postali.
Onda ćete znati da ste se šetali u Raju.



This blog is dedicated to my friend  Goran who lives in Canada and is maybe coming next year to New Zealand.Just one of the ideas what he could bu up to.I am planning to do this track too , as some of my friends have been there and it seems and experience I would not want to miss.The title for this blogs came from one of their stories.But read on and be the judge.
The Milford Track (53.5 kilometres) is in the heart of spectacular Fiordland National Park, part of the Te Wāhipounamu - South West New Zealand World Heritage Area and is administered by DOC on behalf of the New Zealand public.


 .

You can walk the track independently or as part of a guided group. Ultimate Hikes hold the only DOC approved concession for overnight guided walks on the Milford Track during the peak walking season.
The Milford Track is often classified as best walk in the world. Entry is restricted to 40 Trampers a day plus another 40 people doing the guided walk (if you are willing to cough up 1500NZ$). The track starts at Glads house Jetty on Lake Te Anau, follows the Clinton Valley up to MacKinnon Pass and continues the Arthur Valley down to Sandfly Point at Milford Sound. The short side trip from Quintin Hut to the Sutherland falls (500m) is a must. 



You see how fast i walked through:).Whole Track will take you 4- 5 days and on your way you will stay breathless of the views.Of course you won't be breathless only because of the views.Some of you less experienced may stay without breath after climbing in some parts.Nevertheless the Track is suitable for less experienced
On your walks you will be greeted by some native birds like Kea and array of wild flowers.



Most of all you will feel freedom and happiness of living as one in the nature from which you originated.
Than you will know:You walked in Paradise.






24 коментара:

J e l e n a је рекао...

Prelepo. Kao da je sa kraja sveta!:)

Biljana је рекао...

Hvala sto si to podijelila s nama, uzivala sam u setnji, fotke su fenomenalne, zaista izgleda kao raj:-)

Jacina carobna kuhinja је рекао...

Pravi raj na zemlji, ovo kao da i nije na zemlji, hvala što si podelila sa nama ovu lepotu <3

What's for dessert? је рекао...

Uopće nisi fer ;-) U svakom novom postu otkrivaš mi još ljepšlje mjesto nego u prethodnom, a taman kad pomislim da sam vidjela kako izgleda raj, dobijem uvid u njegove nove dijelove.

Odlične slike, prekrasno!!

Nely је рекао...

Ovo je stvarno pravi raj,fantastičan post praćen predivnim fotkama,stvarno sam uživala...veliki pozz!

Sarah је рекао...

oh my! this place looks like heaven! such lovely pics!

Zorica Stajić је рекао...

Predivan post, poklanjaš nam fotke prelepih predela, i uvek uživam gledajući ih i zamišljajući da sam zaista, u nekom raju. Hvala ti Džoli♥

Unknown је рекао...

Predivan post a Goranu će biti sada puno lakše! Uživala sam i ja! Hval,draga!

Tamara је рекао...

siguerna sam da raj tako nekako izgleda!

jasna varcakovic је рекао...

Fotografije su zaista bozanstvene.
Prelijepa priroda!

Unknown је рекао...

This hike looks amazing. My husband and I hiked in Tasmania years ago. It was stunning scenery. This seems like right out of Lord of the Rings trilogy.

Kajka је рекао...

Ovo vredi videti za sve pare. Kad bih imala toliko novca, ne bih otisla ni na kakvo letovanje, ni u kakav grad, jer mislim da je ovo nesto sto je privilegija da covek u zivotu oseti na svojoj kozi. Ono sto priroda stvara je najneverovatnije za videti i najlepse, i volela bih da vidim bar nesto slicno ovome u zivotu golim oko, dok za sada gledam discovery and nature :)
ps Pre nekoliko meseci, slucajno sam uhvatila emisiju o sumama pod vodom, za sta nisam imala pojma da postoji. Gledala sam zabezeknuta sve vreme. A koliko samo ima takvih stvari..Nije dovoljan jedan zivot da se sveto vidi! Ili mozda nemamo toliko novca samo :)
Ali jedan covek je to uspeo. Mislim da je on jedini pametni multimilioner, koji zna kako se uziva u zivotu - Yann Arthus Bertrand.

Анониман је рекао...

@Snippets of Thyme.I visited Tasmania too and was fortunate when lavender was blossoming..fields and fields of it.Can not start to describe my culinary experience there.Fantastic:)Some parts of the Lord of the rings were filmed nearby the location I wrote about here:)

Анониман је рекао...

@Katarina..ja uvek kad me neko pita kako je ovd ekazem:Kao u raju.To naravno vazi samo ako skromno zivis9mislim na materijalne stvari) i ako volis prirodu(to sam ja).I zaista kad god imam vremena ja ponegde ovd eodputujem i uzivam:)
A evo sad odoh da tarzim te sume pod vodom na netu..nisam ni ja za to cula;)

Diane је рекао...

Thank you so much for your visit. I just love your photos I believe that New Zealand is very beautiful. I have only ever got as far as Australia! The walk sounds amazing. Take care Diane

Marina је рекао...

Stvarno izgleda kao raj!

Branka - byB је рекао...

Divan dio svijeta, meni pomalo nestvarno izgleda. Hvala ti što si nam ga približila kroz ovaj post. Uživala sam čitajući i gledajući !

Maja је рекао...

Koje predivne fotke Dzoli! Nisam ni znala da takvo nešto postoji u vašoj zemlji, stvarno prekrasno! Svaka zemlja ima svoje divote i uvijek se oduševim ovakvim postovima!
Primaš i mene? :D

Lastavitza је рекао...

Moj tata stalno govori da će otići na Novi Zeland i čuvati ovce da se ne sekira! Kad ovo gledam, sve nešto mislim da mu se pridružim :)

Анониман је рекао...

@Maja ,samo dodji..pazi da bude leto..moja kucica je mala ali svi moji gosti uzivaju da kampuju u basti pa imam par satora:) A i sto ne bi uzivali..sveze voce i povrce,,samo pruzis ruku:)
@Biberlee ja imam samo 3 ovce a inace pastir ovde zaradjuje malo bogatstvo;)Eto neko je i placen da zivi na miru bez stresa;)

Elisabeth је рекао...

Gorgeous photos of a place that is a true paradise.
Picture post card beautiful scenes!

art is in the kitchen је рекао...

What a place! A walk in Paradise indeed! Thank you for sharing such beauty of nature that is only found in New Zealand! I know that this is one of the best walks in the world and what a privilege it is to see it.
I support and love organic farming and have a small garden myself. I on occasion work with the farmers too. Pleased to have have visited my kitchen. Arthur

Rosa's Yummy Yums је рекао...

A dreamlike and spiritual place! Gorgeous pictures.

Cheers,

Rosa

Paula...SweeetHarts Cakes and Bakes је рекао...

I love the photos...very beautiful! xx

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer