Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

петак, 29. јул 2011.

Kutija nade The Box of..hope


Scroll down for English text



Sedim u vozu..duboko u mislima..zabrinuta.Preko puta mene sedi jedan dečak.Izgleda i on uzbudjen i zabrinut.Započe priču.Tek onda primetih da ima Daunov Sindrom.
Pričao je da mu je ovo prvi dan da ide na posao u radionicu i da mu je neprijatno jer nikada ne priča sa nepoznatima.Ja odgovorim da se to ne da primetiti, jer eto  počeo je da priča sa mnom.
-To je zato što moram nekog da pitam za iskreno mišljenje o mojoj kutiji za ručak.
Pritom izvadi dotičnu kutiju na kojoj su bili naslikani klovnovi i na kojoj je pisalo:Budi uvek nasmešen.
' Baš je lepa kutija..rekoh
Onda mi je pokazao i svoju šolju i pitao me da li i ja imam takvu.Ja rekoh da nemam.
-Onda si sad sigurno ljubomorna na mene?
Onda je izvadio knjigu iz tašne.Mama mu je rekla da ljudi u vozu uvek čitaju knjige.
Na jednoj stanici smo izašli zajedno iz voza.
Zahvalio mi se i pozdravljajući pitao da li sam i ja nervozna.
Kada sam odgovorila potvrdno rekao je:
- Hoćeš da ti dam moju kutiju za ručak ?
Nije bio ni svestan kakvo značenje u tom trenutku imaju ove njegove reči.Bila  sam na putu u bolnicu kod ..moga tate..
 ****

I am sitting in the train..deep in my thoughts. Across from me there is a young boy.He seems worried and exited.He started talking.Only now I noticed he has a Down Syndrome.
He told me this was his first day of work at the social workplace and he is uncomfortable talking to strangers.I told him I did not noticed because he was talking to me,right.

-That is because I need your honest opinion of how you like my lunchbox.
He pulled his lunchbox out of his bag.It had some clowns on it and a writing:Be always with smiles.
- It is very nice lunchbox  -I said
Than he showed me his drinking cup and asked me if I had one like that.I said I don't.
-Than you must envy me now..he said ,opened his bag and pulled  a book out.His mom told him people always read books on the train.
We exited the train on the same stop.
He was saying goodbye and asked me if I was nervous too.When I nodded he said:
_ Would you like to have my lunchbox?
He wasn't aware what this simple words meant to me..I was on my way to visit my very ill dad in the hospital


26 коментара:

Lastavitza је рекао...

Kaže se da Daunovcima jedino što zaista, ali zaista fali je zloba.
Tati želim brzo ozdravljenje, šaljem ti veliki zagrljaj!

jasna varcakovic је рекао...

Za ljude koji su sposobni da 'prodju' neciju hendikepiranost, slijedi veliko iznenadjenje, inspiracija,...i lekcija o stvarnom zivotu i njihovim vrijednostima!

Unknown је рекао...

Stvarno...prelepo...

J e l e n a је рекао...

Njemu je Bog ostavio ono što smo mi odavno izgubili, dečiju nevinost, iskrenost, onu pravu, iskonsku.
Znakovi pored puta...
Džoli, želim ti svu snagu ovoga sveta, a tati će biti dovoljan samo tvoj osmeh i duh koji te krasi. Medicina čuda čini.

Andy је рекао...

What a beautiful moment. I hope your father is better.

Diane је рекао...

Hope that your father is improving. I know a few Downs Syndrome people and they are all very thoughtful. Diane

Мъх је рекао...

Nice story!
I wish you and your father am lot of health!

Unknown је рекао...

Nemam što više reći osim da potpisujem Jelenu!

Marina је рекао...

Divno.. A ja se nadam da je tata dobro. Šaljem zagrljaj!

Branka - byB је рекао...

Prije svega želim da tvoj tata brzo ozdravi i da vam se svima opet vrati osmijeh lice !
Dirnuta sam sa pričom o susretu u vlaku, da, neki ljudi jednostavno još uvijek duboko osjećaju.
Drži se dobro i veliki pozdrav ti šaljem !

Анониман је рекао...

Sam Bog ti je poslao ovog decaka da ti ulije snagu i da te opomene da nikada ne treba posustati.Nista u zivotu nije slucajno.Budi hrabra i uz svog tatu sada kada mu svi trebate.Ljubim te duso i divim se tvojom zreloscu:))))

Mary Bergfeld је рекао...

Uplifting gestures often come from the least expected places. I do hope your father is on the mend and will soon be home. Have a wonderful weekend. Blessings...Mary

ivana је рекао...

razumijem kako se osjecas... nadam se dobrim vijestima! pozz, ivana

Tamara је рекао...

baš me je dirnula ova tvoja priča!!!
drži se!

Nely је рекао...

Toliko me dojmio ovaj tvoj post,jednostavno sam bez riječi..tati želim brzo ozdravljenje i tebi puno snage..veliki pozz:)

Sandra је рекао...

Awww that sounds like a great moment and connection that you two had together! They can feel when somebody is nice and thoughtful! Hvala to sto se podelila taj moment sa svima nama!

Unknown је рекао...

Историята много ме развълнува!Толкова невинно и искрено!Поздрави и скорошно оздравяване на баща ти!

Имаш награда при мен:)

Mimi је рекао...

Nadam se da ce ti se tata brzo oporaviti... Ti se samo drzi i budi pozitivna! Meni delujes kao optimista, nemoj posustati...

Maja је рекао...

Dzoli, nekada nismo ni svjesni koliko dobrote u ljudima ima oko nas, a naposlijetku javna je tajna da će ti uvijek nepoznati pomoć, a tvoja najbliža rodbina/prijatelj razočarat. Imala sam takvih iskustava čak i na svome vjenčanju dok sam plakala u wc više od tri sata, ali ne vrijedno spomena. Tada mi je bratov prijatelj, momak od nekih 20 godina koji je tek počeo živjeti, rekao da mi nisu upropastili vjenčanje već samo jedan njegov trenutak...
nekada se dobroti niti ne nadaš,a dođe ti iz smjera od kojeg niti ne očekuješ :)
nadam se da je s tatom sve u redu, da si puna nade, svi smo uz tebe i nadam se da će to što brže proći i da će doći kući živ i zdrav :)

pera је рекао...

the box of hope...upamticu to...

Olivera је рекао...

Cisto srce deteta uvek u nase kane bar jednu istu takvu kap dobrote. Treba te kapljice cuvati u kutiji nade i koristiti da ugasimo one olovne na koje mnogo cesce nailazimo!
Brzo i uspesno ozdravljenje tati zelim.
Cuvaj se!

Tanja/COOKam је рекао...

Dzoli, mislim na tebe i tvog tatu :hug

Tricia @ Recipe Roundup је рекао...

Touching story....

Jacina carobna kuhinja је рекао...

Milice moja, zaplakala sam kad sam citala ovaj divan nezni post, duboko me je dirnula nevinost tog decaka :)

I sto kaze tajanstvena, sam Bog ti ga je poslao, da ti ulije nadu, snagu... u trnutcima kad ti je najteze...

Molim se Bogu za tvog tatu i za njegovo brzo ozdravljenje i povratak kuci.

Ja te potpuno razumem, jer sam kroz sve to prolazila prosle godine i znam kako ti je...

Ljubim te mila moja :)))

mirjana је рекао...

Jako dirljiva prica...nadam se da je tata bolje !!

Unknown је рекао...

We as humans should always treat others the same way we want others to treat us. Being kind goes a long way. Being their for the ones we love no matter what is happening in our lives is a sign of a good heart. I will always be there for those who are in my soul & heart. The young man is only proof of the goodness of all of us which is in our soul. I try to show how much I care instead of only saying it. Even if I have to travel around the world to do it. Your father instilled a good heart in you Dubravka.

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer