Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

среда, 29. јун 2011.

Nije za vegeterijance




Negde sam pročitala da je naziv vegeterijanac postao još u stara vremena i da su tako zvali ljude koji nisu bili sposobni da love ili hvataju ribu.

E takav jedan dolazi kod mene na ručak pa sam čisto eksperimentalno spremila ovu topčidersku šniclu.Malo se vrpoljio ali posle dve čaše crnog vina ipak se (da ne uvredi domaćicu), odlučio da jede..sve pojeo i pohvalio ..kačkavalj.





Vrlo jednostavno..meso je pršuta (eh ko bi tome mogao odoleti) ,punjena kačkavaljem i sve ostalo je bas vegeterijansko.






Uvek me je u pozadini kao gurmana i kulinara interesovalo zašto ljudi postaju vegeterijanci i iako se možda odgovor čini vrlo jednostavan, kad se zadubite u to i nije tako.Da ne kažemo da ima još i milion podvrsta veheterijanaca ..iz religioznih razloga, odbojnost ideji da se jede meso životinja,zdravstvenih razloga i tome slično.

Što se mene tiče ja mislim da je mnogo važnije paziti na količinu zasićene masti, poreklo mesa koje se koristi i dobar balans i dovoljnost povrća uz sve to.

A što se mog vegeterijanca tiće da li je otišao zadovoljan..Ma ne brinite ništa ručak je sasvim uspeo a i on zna da ja pazim na sve gore navedeno.




Tako da evo već planira sledeći put dovešće i devojku i nije insistirao da jelo bude bez mesa.Hm..možda se usudim da mu ponudim nešto pileće.

16 коментара:

jasna varcakovic је рекао...

Vegetarijanac nisam, mada se trudim da bar jedan dan u sedmici jedemo bez mesa.
Za 'extremiste' takve vrste uvijek imam par recepata u rukavu...

J e l e n a је рекао...

Ne spadam u tu kategoriju iako ima dana u nedelji kada njupam skroz vegetarijanski. Ja lično ne bi mogla tako stalno, jednostavno nedostaju mi proteini. Nezgodno je kada dolazi neko za koga ne znaš šta voli da jede, a naročito ako je vegetarijanac. Ovde je to ređa pojava, ali dešava se i to. Imamo post pa ima i puno lepih recepata sa njih.Sada ovde možeš kupiti i biljni kačkavalj, majonez bez jaja, tofu...ima svega.

pera је рекао...

Slike govore vise od reci a sam tekst mu dodje kao salata:) Negde sam cuo da su najlepsa resenja cesto i najjednostavnija. Citajuci tekst dobih apetit iako sam iskljucivi "mesozder" ali dok sam gledajuci slike prakticno osetio i miris pripremljene hrane...U svakom slucaju, jos jedan lep spoj slike i reci...

Maki је рекао...

Da ne ponavljam samo cu kopirati tvoje reci i reci da se potpuno slazem:"Što se mene tiče ja mislim da je mnogo važnije paziti na količinu zasićene masti, poreklo mesa koje se koristi i dobar balans i dovoljnost povrća uz sve to."

Sto se tice bilo kog jela veoma mi je bitno pre svega kako je spremljeno ali isto tako i servirano. Kako se kaze ako to "na oko" nije kako treba ne volim da probam. Bilo koja kombinacija sa ovoliko povrca je ok zato ide u moje omiljene!

What's for dessert? је рекао...

Nisam stvorena za vegetarijanca. Obožavam meso i mogu maksimalno dva dana izdržati da za ručak ne jedem meso.

Ručak ti izgleda odlično!

Unknown је рекао...

Ne znam bih li mogla biti vegetarijanac ali jako volim povrće, možda i više nego meso. Ali, nekako ako ne jedem meso stalno sam gladna:)
Ovaj tvoj ručak mi se jako svidio!

Анониман је рекао...

Razvila se opasna diskusija na mom drugom bloku pa brzo da dodam da je prica malo i saljiva i da niukom slucaju ne podcenjujem vegeterijance niti ljude koji biraju da to budu.Ko me zna razumece;)Ovaj moj prijatelj i nije bas tako vegeterijanac..to je prica donekle htela i reci:)

Just Cake Girl је рекао...

Nisam vegetrijanac, sumnjam da ću ikad biti...makar, u zadnje vrijeme jedem dosta "zelenila" koje prije nikad nisam...tako da :) ovo izgleda fantastično ;)

Sanela Mallory је рекао...

Izgleda primamljivo:)

Ja se ne smatram vagetarijankom, ali prakticiram vegetarijansku prehranu jer ne volim meso. Dok sam jela meso, jela sam ono što se smatralo najgorim mogućim mesom: svinjetinu, i to u raznim prženim-fast-food i suhomesnatim varijantama. Perad nikad nisam voljela, a isto tako ni govedinu, ni divljač, a ni ribu. Zadnjih 12ak godina ne jedem ni meso, ni ribu, ni rakove,... i ne fale mi. Ali ne mogu si zamisliti da bih odustala od sireva, mliječnih proizvoda, želatine, jaja...

Rosa's Yummy Yums је рекао...

What a yummy looking meal! Colorful.

Cheers,

Rosa

Tamara је рекао...

nije čudo da nije odolio ovom slasnom tanjuru!! mljac!

Maja је рекао...

Naslov ti je tako originalan, taman sam zamišljala svog kuma vegetarijanca kojem bi oči ispale da vidi ovaj pijat divote! Nisam neki ljubitelj mesa, ali ipak nekada zgriješim. Kobase su mi nejdraže u ovakvim stvarima ili na roštilju zajedno s povrćem! Mljac!

tanja је рекао...

Vegetarijanac nisam, ali i ja pokušavam da barem jedanput sedmično jedemo nešto bezmesno. Jelo ti izgleda odlično, i ne čudi me što je tanjir na zadnjoj slici ostao prazan ;)

Анониман је рекао...

vegetarijanac je otisao zadovoljan jer je shvatio da on u stvari i nije vegetarijanac;))))))
vidi kako je pocistio sve sa tanjira!!! Tako da smo sigurni da je to sve bilo vise nego ukusno.Pa ne kazu dzabe, da slika govori vise od hiljadu reci.Bravo Dzoli

Tanja је рекао...

hm, nisam bas ukapirala koji je to drugi blog, precesljah celu stranicu i tvoj profil, ali ako su te napali sto si vegetarijancu poturila meso ... ??? Mislim da su ti citatelji previse bukvalni :))) Ni jedan pravi vegetarijanc ti nece pojesti mesto zbog sopstvenih lepih manira (da ne uvredi domacicu), a ako domacica zna za njegov izbor, tanjir sa mesom ispred sebe moze da shvati kao uvredu.
Da se vratim na tanjir :)
"Snicla" je odlicna! Jedino je previse skroba na tanjiru po mom ukusu, iako sve od ponudjenog volim :)

Анониман је рекао...

Taci moj drugi blog je na:www.teslio.com.Inace tamo ide i nagradna igra za najbolji blog ili sliku.Mozes se registrovati..minut posla.nagrada je i -pad:)

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer