Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

недеља, 26. јун 2011.

Hvala ti što postojiš VODA

Meni nije ali mnogi moji gosti ovde i na drugim stranicama neta dahću od nesnosnih vrućina.
Pa iako kod mene vec ložim kamin i ono baš je zahladnelo , odlučih se da napišem ovaj blog o Vodi i kako ona može  biti najosvežavajuće piće tokom žege.
Sa vrlo malo  dodataka kao što je voće, ruzmarin,nana, bosiljak, krastavac itd dobićete jeftino,zdravo i osvežavajuće piče.Da ne kažemo da sve to može i jako lepo izgledati pa ga slobodno možete staviti i uz ručak-večeru gostima na sto.
I da ne dužim slike govore same za sebe.













11 коментара:

Zorica Stajić је рекао...

Draga Dzoli, pa ti si zaista puna ideja, postavljaš nam tako prelepe fotke a one nam zaista sve govore o tome kako možemo poboljšati ukus vode, bez koje nam nema života...

Nena3110 је рекао...

Divno, baš sam žedna, staviću limun:)
Hvala draga!

Irena B је рекао...

Zbilja pijem dosta vode u zadnje vrijeme, nešto su mi sokovi postali bezveze...Ovkave fotke zbilja bi svakog trebale inspirirati i potaknuti da piju sto vise :)

Malo je nevezano, ali često kod mene u gradu rade nešto na vodovodu, neke popravke ili slicno, pa nam ugase vodu...Moram priznat da je to uzasan osjecaj, ne mozes popit, ne mozes oprati ruke, otici na wc! O vodi smo totalno ovisni! Barem mene počne hvatati neka panika kad se nadjem u takvim situacijama, koje nasrecu, nisu tako ceste :))

Unknown је рекао...

Fantastične sličice!!!
Voda mi je najdraže piće, čak nisam ljubitelj ni sokova a kako ja tako i moja čeljad!

What's for dessert? је рекао...

Dobro si rekla na kraju - slike govore same za sebe.

Obožavam vodu, a ovako obogaćenu još i više.

ivana је рекао...

Moj favorit voda s limunom i mentom! I slike gode same po sebi...

pozz

Sanja је рекао...

Odlične i dekorativne bezalkoholne ideje :))))
Hvala ti!

Sandra је рекао...

Voda, voda...pijem samo vodu, i to jako puno, pa me ovo oduševilo:) To su ideje za one koji žele da voda ima okus po nečemu, bravo:)

Maja је рекао...

Dzoli, voda je spas na ovim nesnosnim vrućinama!! Divne su mi sve kombinacije koje si napravila! U zadnje vrime često stavljam svježe krastavce u ovdu u poslijepodnevnim satima kada dođe ona prava sparina da me malo podigne, dok kroz jutarnje sate pijem s voćkicama :)
Fantastično, a jednostavno :)

Анониман је рекао...

cesto pijem vodu sa limunom i mentom i puno leda i stvarno osvezava

tanja је рекао...

Odličan post s divnim idejama! Hvala na inspiraciji draga Džoli!

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer