Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

понедељак, 30. мај 2011.

Portobelo pečurke punjene falafelom ili Humusom



Ne znam u vašoj okolini ali kod mene u polju raste ovakve pečurke i naravno beremo ih redovno.Čudo je šta se sve u njih može staviti.Ovde dole jedan jednostavan i brz recept ,za kad nemate baš mnogo vremena i ne jede vam se meso..

Prvo poprskate pečurke iznutra sa malo ulja i sirćeta , začinite aromatičnim biljem i iseckanim belim lukom.Kratko ostavite da stoji da bi pečurke sve to popile.Posle toga dopunite falafelom ili humusom.Ove na slici su punjene humusom.

Potrebno je

Portofino pečurke
Suvi začini ili sveži ako imate pristup istim, timijan, bosiljak,ruzmarin i sage..sve živi u divnoj zajednici.
2 cešnjaka iseckanog belog luka
Malo maslinovog ulja
Malo crvenog vinskog sirćeta
Falafel ili humus)najbolje koje sami napravite( ali zamena iz supermarketa može takodje poslužiti)
Čedar sir ..i parmezan može ,mada on se ne topi kao čedar
So i Biber






Stavi pečurke u tepsiju

Peci 25 minuta na 180 stepeni Celzija

17 коментара:

Анониман је рекао...

Ovo ja zovem brzo, fino i jako ukusno!

Анониман је рекао...

To je bila ideja:)

Nina је рекао...

Super brzo i fino jelo,taman po mom ukusu ;)))

Maki је рекао...

obozavam pecurke! Izgleda super!

Marta Benicá је рекао...

Olá, adorei suas receitas, são muito bem preparadas e devem ser muito saborosas também. Um abraço, Marta. Venha me visitar também, será muito benvinda.

Bite my cake је рекао...

odlično, jako fino!

Nale Coolinarija је рекао...

Volim pečurke, volim humus... Ovo je jako dobro, rekla bih, baš mi se dopada:)))

Tina Maxima је рекао...

uh ovo mi se svidja..jednostavno,brzo i ukusno,verujem:)

Maja је рекао...

Obožavam punjene gljive, a ovaj tvoj nadjev mi je zaista odličan!! Probat ćemo :)

Rosa's Yummy Yums је рекао...

Portobello mushrooms are delicious and this recipe looks so scrumptious!

Cheers,

Rosa

Unknown је рекао...

Pecurke - imperija zdravlja...jako mi se dopada ovako krajnje jednostavan izgled koji odise prirodnoscu...vrlo lepo:)))

jasna varcakovic је рекао...

Ovo MORA biti dobro. Probam prvom prilikom!

Анониман је рекао...

Hi doll guess who : )))
Ispade ovo uclanjivanje cak i malko komplikovano eh. : )))
Otjerala me losa wi fi konekcija sa jedne strane ja presla na drugu odmah i taman naisla na sto mi se svidja go shrooms !!!

Pozzz prisutnim gurmanima a ja odoh da opet parkiram sapice na sto i odmorim mozak citajuci jos sta zanimljivo : ))) i nadajmo se ukusno.

Mia је рекао...

ps: OK grrr nisam happy sa ovim opcijama za ostavljanje komentara zovimo majstore da to odmah poprave : )))

Анониман је рекао...

heheh i ja sam izh zvala ali nece;)

Mia је рекао...

Ma sta bre nece vidis da sam ljuta toliko da umjesto bona kazem bre LOL : ))) tu su da se sepure samo za show ili estetsku dekoraciju.
Odoh po Duleta : ))) mislis da jedan strawberry muffin podmitio bi ga da rijesi ovaj problem sto ovako fin blog kvari hm ?

Branka - byB је рекао...

odlično punjene gljive ! Volim ovakva jela i ovo je super !

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer