Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

понедељак, 2. мај 2011.

Molekularna gastronomija

Zvuči komplikovano , izgleda još komplikovanije ali budi interes u svojim bojama i razgledajući sve te kreacije čuvenog kulinara i izumitelja iste, Adria Ferana  i vlasnika El Bulli Restorana u Španiji.Nažalost on je odlučio da restoran zatvori i da otvori katedru an Univerzitetu u Barceloni...baš o Molekularnoj Gastronomiji.Ko može i voli nek izvoli. Ja nažalost ne mogu.
Od svih njegovih kreacija uspela sam samo da napravim penu od nekoliko vrsta povrća što izgleda tako divno i dodaje onaj specijalni izgled koji svi volimo da vidimo.Uživajte.

7 коментара:

Dunja је рекао...

Hvala ti da si ovo stavila, meni je to fenomenalno. Volim takve experimente.

Анониман је рекао...

Uvek je lepo videti nekog majstora na delu:)

Voja Radovanović је рекао...

Ja ipak glasam za pileće grudi...(one punjene)...:)...pozz

Dolce Fooda је рекао...

Gledela u nekoj od emisija cini mi se Anthony Borden-a...

Анониман је рекао...

Anthony je takodjejedan od mojih omiljenih gastronoma.Jeste on je bio tamo.Otisao vrlo skeptican ali bioje odusevljen.

jasna varcakovic је рекао...

E,...ovako neshto cemo da ostavimo vama mladima; na vama svijet ostaje!

Анониман је рекао...

Ma nemoj da se izvlacis ..slobodno probaj:)

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer