Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

среда, 4. мај 2011.

Brancin sa sosom od limuna i divljim pirinčem

Ovaj recept je takodje moje omiljeno jelo kad odem u Napier, naš Art  Deco grad.
Zato što je riba uvek tako sveža, da se oseća miris mora(iako je riba ustvari sveža kad uopšte ne miriše).Morske plodove mogu jesti svakoga dana.I moj tata i ja volimo da idemo u ribolov mojom starom zardjalom brodicom.I more je uvek velikodušno da nas počasti raznim djakonijama. Ja se još bavimi scuba diving(moj hobi..ronjenje) pa itekako zgrabim ponekoliko jastoga i razne školjke) Ako nam je baš dobar ulov, razdelimo prijateljima a nešto zamenim sa komšijama u selu za ono voće ili povrće koje ja ne proizvodim.Eto postoji još robna razmena.
Zbog gore navedenog ja sa posebnom pažnjom pratim i ovde recepte od plodova mora jer toga, nikad dosta.
Dakle ..mislim da smo se razumeli. Uz ovo preporučujem belo vino Sauvignon Blanc .Ja imam jos jednu flašu iz Jastrebovog Zaliva(region gde se nalazi Napier)
.Možda još da spomenem ovde, da su Dalmatinci prvi počeli da gaje lozu na Novom Zelandu i da prave domaće vino Sve ovo uz podsmeh svojih kivi komšija. Danas je Novozelandsko vino industrija i kvalitet je poznat i

priznat u svetu.
Potrebno je


  • 4 fileta od brancina(150 grama/kom)
  • 1/4 kašičice soli
  • 1/8 kašičice sveže mlevenog bibera
  • 1  luk
  • 1 limun
  • 1/2 zrelog avokada
  • 1 kašičica iseckane crvene papričice
  • 2 oljuštene pomorandže
  • za sos od limuna
  • sok od dva limuna(oko 4 kašike))
  • 1/2 solje maslinovog ulja
  • malo soli
  • 1 cešnjak belog luka
    Stavite ribu u tiganj. Dodajte pola isečenog luka i pola limuna(4 kriske).Raspodelite to na filetu.Pecite to 12-15 minuta (ispečena je kad se lako odvaja viljuškom= )
    U medjuvremenu oljuš
    tite pomorandžu na segmente, i svaki segment isecite na pola.Dodajte iseckan(ostatak luka, iscedite sok od druge polovine limuna i dodajte i avokado i iseckanu crvenu papričicu.Sve posolite sa ostatkom soli i dobro promešajte.
Skuvajte divlji pirinač, koji zovemo pirinač iako on to tehnički nije. Ja ga volim jer ne samo da izgleda lepo več je i dosta ukusan.Mora se malo duže od uobicajenog kuvati(oko 30 minuta) Na jednu šolju pirinča dodate dve šolje vode.



.

Sos od limuna

  Stavite sve sastojke u činiju od mixera i miksajte sve dok ne dobijete gustu masu .Ja često ovo radim i u tegli sa poklopcem.Ni bržeg ni ukusnijeg sosa.Prijatno

9 коментара:

Bite my cake је рекао...

fino!

jasna varcakovic је рекао...

Za pohvalu je! Volim da pratim mlade, pametne, originalne, one koji imaju sta reci.
Ne propustam tvoj sljedeci post ;-)

Sanja Manasijevic је рекао...

Svidja mi se....

stocicu postavi se је рекао...

Super!!

Nale Coolinarija је рекао...

Svidja mi se! Ja ti nisam nikakav majstor kad je riba u pitanju. Večito želim da savladam i taj deo ali ne znam zašto ne krećem u to - volim da jedem ribu ali je retko sama pripremam. Ovo vince, gušt je pravi! Znaš ti šta valja:)

Rosa's Yummy Yums је рекао...

That fish dish looks so delicious and refined!

Cheers,

Rosa

Анониман је рекао...

Nale, ribu uopste nije tesko spremiti.Znam ovde jednog Srbina koji je u Pirotu prodavao kao mladic paprike, a sada ima jednu od najvecih fabrika ribe u Aucklandu.Pre toga nikad nije ni video more;)
Njegova cerka se uda za siromasnog dodjosa Crnogorca, na veliku tugu tatinu(znas kako tate verovatno pomisle da je to zbog fabrike:)
Crnogorac onako ponosan co'ek se zainati , zavredni i otvori citav lanac prodavnica riba od kojih je najveca i najbolje opremljene(tu se snabdevaju skoro svi bolji restorani u Aucklandu) u samom centru grada u luci.
Sta sam htela ovom pricom da kazem?
Ako su ta dva lika(prica je istinita) mogla da se upoznaju sa ribom tako siroko potrudi se i ti.Gde je volja tu je put:)
A vino, stvarno imaju odlicna vina ovde.Pozdrav.

Анониман је рекао...

Super da se i ostalima dopada.Riba je tako zdrava za jelo a nije nista skuplja od mesa(nama ribolovcima i besplatna:)

Nale Coolinarija је рекао...

E, jesi mi rekla - svaka ti je na mestu:))) Ako je mogao Đetić, ma mogu i ja, NORMALNOOOOO:))) Pozdrav

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer