Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

петак, 26. август 2016.

Kuligre : Najbolji recept moje bake i Zidna kuvarica 34




Bakin recept  za Poparu i lepa zidna kuvarica je prilog Verice Nikolić. Sretno!

Ovo su recepti za dva (sledi još jedan u sledećem postu) stara, srpska, jela, koje su naše bake, svakome od nas, spremale. Pošto je moja baka to uvek spremala "od oka", tako je prenela i na moju majku, ja sam sve namirnice pretvorila u merne jedinice, da bi mlade domaćice lakše spremile.


Popara :
700 ml vode
2 kašike kajmaka
400 g starog hleba
300 g sira
1 kašičica soli
Priprema :
Stari (bajati) hleb iseći na kocke, ili ga iskidati rukama. U dublju posudu staviti vodu, kajmak i so, da provri. Pazite, ako su kajmak i sir dovoljno slani, so nije potrebna. U provrelu vodu dodati, pripremljeni, hleb i mešati dok se ne sjedini sa tečnošću, i pretvori u kašastu smesu. Skloniti sa vatre i ubaciti, izmrvljeni, sir. Dobro promešati i poslužiti. 
Količina sastojaka, za obe vrste jela, su za četiri osobe.


Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer