Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

среда, 8. јун 2016.

Ras El Hanout, Nostalgija



Šta smo sve nasledili od naših baka. Divne recepte za koje one nisu mogle ni da sanjaju d aće jednom biti spremljeni s aegzotičnim zalinima. Ovaj recept stiže od Jasminke Rakić za našu Nagradnu Kuligru, Najbolji Recept sa začinom Ras El Hanout. Igra je otvorena za sve do 10 Juna!

Domaću wink emoticon piletinu sam posipala jednom kašičicom začina, dobro utrljala i ostavila da odstoji poklopljena 1sat. Zatim sam utrljala Vegetu (a može i so) i ostavila još malo da meso sve lepo upije. Ja koristim morsku krupnu so. Za to vreme se crepulja dobro zagrejala, pa su bataci u pomašćenoj (svinjskom mašću) tepsiji i naliveni kafenom šoljicom vode, stavljeni da se dinstaju.

Za to vreme sam oljuštila domaći krompir (iz moje bašte) isekla na komade, posula Vegetom i kašičicom začina i njih ostavila poklopljene da odstoje 30-40 minuta.
Kada je meso skoro gotovo, dodala sam krompir i vratila u crepulju da se sve zajedno dopeče, još oko 30 minuta
Vreme sam pametno iskoristila za salatu sa krastavcem, paradajzom, papričicom, lukom crnim i belim i nekoliko listića rukole (sve iz bašte
A užitak ne bi bio pravi bez hleba iz pekare i domaće šljivovice ( iz sopstvenog podruma grin emoticon )



Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer