Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

субота, 25. јун 2016.

Kako da dobijete dozvolu za Adsense program od Google * How to get approval for Addsense




Jedan od najlakših načina da unovčite svoj blog je svakako za početak postavljanja reklama preko Adsense koji Google mora potvrditi. Ovaj artikal pišem vezano za moj prošli članak  u vezi zarade blogovanjen koji možete pogledati  OVDE.

Najviše pitanja je baš došlo  u vezi Ad sense i zašto je tako teško dobiti ga

Pisala sam već da su mene jednostavno odpisali zbog po njihovom nekih neregularnosti na blogu a po mom miščljenju jednostavno su mi ukrali taj novac. Nije ni važno.
Kada sam se ja prijavljivala, sada pre dosta godina,  išlo je sasvim glatko.Ispunite mali formular i prijavite se. posle nekoliko dana počnu da se pojavljuju reklame

Medjutim shvatila sam iz vaših pitnanja da ažto nije više tako lako.

Pa evo oni koji se razumeju u to su napisali sledeće. originalan članak se nalazi OVDE

1. Prvo dobro pripremite svoj blog pre nego što se prijavite

Najbitnije je da se zna da vaši postovi en smeju biti kopirani iz bilo kojeg dela teksta. Minimalna dužina treba da bude 500 do 600 reči. Znači vaši tekstovi moraju biti jedinstveni.

2.Tim Google naravno nema vremena da pregleda vašu celu stranicu kad odlučuje o Vašem zahtevu za pristup Adsense programu. To rade Roboti za njih. Oni traže: Meta Tagove u vašem blogu. Da, ti tagovi iako ih vi ne vidite postoje na vašem blogu. Koji su to ..to je već dublja tehnička priča.

Morate imati najmanje 30 do 40 postova na svom blogu. Ako imate još posebne stranice one ne smeju biti prazne. I dužina bloga obavezno kao što sam gore napomenula.

Znači ukratko



  •  Koristite Google apps da napravite specicifičnu e mail adresu vaše stranice
  •  Dodajte na blogu stranice,
    kao što su O meni i Kontakt
  •  Napravite dizajn svog bloga sa Blogspot template
  •  Pre nego što se prijavite napišite 30 do 40 interesantnih  , jedinstvenih postova
  •  Ne kopirajte ničiji sadržaj niti slike koje su pod Copyright. Ako ih slučajno već imate u postovima , obrišite ih
  • Ne postavljajte nikakve reklame dok vam Ad sense ne bude odobren
Iz iskustva drugih da dodam: Ne gubite nadu , neki su pokušavali i do 12 puta , pre nego što su dobili odobrenje

  • Opširan tekst s linkovima koji idu u dubinu svake od navedenih kategorija možete pogledati blog na Engleskom jeziku . OVDE
Whole article with links and  full information can be read HERE



Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer