Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

недеља, 14. јун 2015.

Pečena Kolenica na kineski način* Baked pork hock Chinese style




Svima koji su usred leta i roštiljaju..izvinte.Kod nas je zima mi ovako rustično.
Sastojci


4 kolenice
3-4 cele anis zvezdice
Soja sos, prema ukusu, ja sam koristila 1/3-1/2 šolje
1-2 kašičice smedjeg šećera
3 velika komada oljuštenog i iseckanog svežeg djumbira
2 KašikeShaoshing (Shaoxing) pirinčanog  vina .Ako ne možete nabaviti zamenite šerijem
1 kašičica čilija u prahu
pola crnog iseckanog luka
2 čena belog luka

Priprema
  1. U velikoj činiji sipamo sve sastojke pa dobro promešamo.
  2.  Utrljamo sa ovom marinadom svaku kolenicu.Pokrijemo plastičnom folijom i ostavimo nekoliko sati u frizžderu
  3.  
  4. .Naredjamo  u tepsiju i pospemo marinadom. Dospemo 1 šolju vode-Pokrijemo aluminijskom folijom i pečemo u rerni nekoliko sati.S vremena na vreme prelivamo marinadom iz tepsije.Posle sat i po okrenemo kolenice i nastavimo još  do 2 sata.
  5. Kada je meso meko, izvadimo iz rerne i ostavimo ga da odmori
  6. Ako je potrebno dodamo vodu.
Ja sam servirala  uz pečenu bundevu i kuvan krompir. Tečnost u kojoj su se pekle možete iz tepsije procediti i služiti uz to kao sos

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer