Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

недеља, 31. мај 2015.

Gusta holandska čorba sa sušenim graškom* Erwten soep




Kod nas je kasna jesen ali kao da je usred zime! Jutra i noći su veoma hladne i mraz nam je redovan posetioc.U takvo doba ponovo vadimo velike šerpe u kojima pravimo jela u jednoj šerpi.Ovaj recept mi se kad sam bila u Holandiji jako dopao i svi kod mene vole ovu čorbu.


500 gr suvog graška
Rukoohvat peršuna
1 veliki crveni luk
5 manjih krompira
1 l bistre supe, govedje ili pileće
500 gr svinjske sveže slanine
5 zrna bibera
Naprstak krupne morske soli
1 l vode
1 kobasica ( rookworst)
malo slanine u komadićima




U veliku šerpu stavimo vodu i pileću supu.Kad prokuva sipamo suv grašak ,koji smo prethodno oprali, Dodamo zrna bibera Ostavimo 2 sata da krčka i mešamo povremeno.Isečemo meso i dodamo.Isečemo sve ostale sastojke i dodamo. Kuvam još 25 minuta

Na kraju dodamo peršun, posolimo i dodamo isečenu kobasicu da se zagreje.

Serviramo sa hlebom




Holandjani na to stave  i komade meke kuvane slanine ali meni je ok i ovako. Ova šorba ima mnogo avrijacija, pa neko dodaje i praziluk i šargarepu , meni je opet ovako najbolja

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer