Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

субота, 3. мај 2014.

Rolat sa mesom i šparglom


Mleveno meso je dosadno.Tojest ako ga ne napravite interesatnim.Pa stalno nešto izmišljam i probam,zavisno od toga čega ima još u bašti.Inače možda sam već rekla ali mleveno meso nikad ne kupujem kao mleveno.Izaberem nekoliko komada mesa i moj mesar to samelje!Ne može se uporediti sa već samlevenim u kome ima ko zna čega još osim mesa.Osim toga tačno znam odakle je meso, koje moj mesar prodaje. Tako da ovoga puta  iskoristimo poslednju šparglu iz bašte i napravimo jedan ukusan rolat.Moja baka je pravila najbolji,tu perfekciju nisam postigla,mada kao i ona volim da rolat namažem grubim francuskim senfom.


Sastojci

1 kg govedjeg mlevenog mesa
400 grama sveže zelene špargle
1 crveni luk
2 čena belog luka
Rukohvat manji bilja svežeg.(oregano,peršun,timijan,)
Ja am koristila Shoparma začin koji sam pronasla  u Holandskoj prodavnici kad sam bila u poseti kod brata u Velingtonu.Vi ako nemate dodajte šta volite npr alevu papriki,čili i sl
3 jaja
2 kriške bajatog hleba,ako nemate može i 2 kašike prezli
Francuski grub senf (oko 4 kašike)



Priprema


Prvo zamesimo mleveno meso,dodamo iseckani luk i začine,1jaje,bajat hleb,bilje.Sve dobro izmesimo i ostavimo da stoji jedno 20 minuta da meso upije sve sastojke.





Zatim ga malo razvijemo,ja to bogami rukom da možemo stavljati sparglu i jaja u njega.Jaja sam malo kuvala da ostanu rovita




Zatvorimo sve u rolat i premažemo na vrhu sa dobrom količinom grubog senfa



Pečemo 30 minuta na 230 stepeni Celzija.Ja na početku pečenja stavim srebrnu foliju koju skinem negde na polovini.


Kako je 1 kg mlevenog mesa za mene i klinku  previše.mogu vam reći d je i hldan, ovaj rolat super u sendviču sa malo zelene salate

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer