Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

четвртак, 27. март 2014.

Piletina Mešaj i prži (stir Fry)


Kineska hrana nas studente održala.Uvek nam je stan bio pun praznih pakovanja kineske hrane.Ko je bio na redu da kuva,a nije imao vremena (a koji student ga ima), pojavljivao se sa kineskom večerom.I ja I ja.
Sada kada više nisam student bivše kolege I koleginice dolaze kod mene na kinesku hranu(sad odjednom imaju vremena)..

Obožavam neka kineska jela,prvo zato što uvek sadrže raznovrsno povrće koje nije maltretirano do izdisaja ,več se samo brzo proprži.Drugo zato što je kolišina sudova minimalna I najosnovnije je imati tri začina


Hoi Sin ili kako ga još zovu Kineski sos za grilanje,sadrži gustin od slatkog krompira,pšenice ili pirinča,belo destilirano sirće,so,beli luk I crveni mleven čili.

Oyster Sauce,ili Sos od ostriga je nastao slučajno kada je jedan kineski seljak zaboravio da mu se kuva  supa od ostriga..dalju priču možete zamisliti.
Iako je na bazi morskih plodova može se slobodno u umerenim količinama dodati i ostalom mesu.


Soy Sauce,Sos od soje,naverovatnije svima poznat ipravi se od..zrna soje.Dodaje jelima oštrinu I slanost

Sastojci

500 grama belog pilećeg mesa
Tri Sosa o kojima je gore bilo reči od svakog po 1 kašika
Dve paprika babure
1 šargarepa
nekoliko cvetova brokolija
1 crni luk isečen na režnjeve
3 ili više malih crvenih čili papričica
1 tikvica
1 pakovanje kinskih suvih rezanaca
2 ćešnja belog luka
malo začinskog bilja ,opcionalno.Ja svuda stavim bilje, jer ga imam u izobilju.





Povrće isečemo



Prvo brzo u woku propržimo luk,beli luk,pa dodamo piletinu isečenu na kocke









Onda dodamo neprekidno mešajući na visokoj temperature. ostale sastojke,
Začinimo i gotovo.


Da napomenem u woku su i untrašnje strane dosta vruće, pa primenite taktiku, da kad mešate predjete i tim putem, A sve u skladu misije, da što pre napravimo nešto ukusno i brzo
Mi volimo da jedemo ove suve rezance tako bez pripreme.Mogu se kratko i prokuvati...




2 коментара:

mignonne је рекао...

Vec mi fino mirise sa fotkica, super receptic, volim kinesku kuhinju.:)))

Анониман је рекао...

Hvala draga I ja kao sto vidis:)

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer