Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

среда, 1. јануар 2014.

Veseli kapkejks

Sastojci

  • 1 1/2 šolja brašna
  • 125g putera 
  • 3/4 šolje kastor šećera
  • 3 jaja
  • 1/4 šolje mleka
  • 1 kašičica vanile
  • 3/4 šolje  komadića čokolade

Namaz od putera

  • 100g putera
  • 1 1/4 šolje šećera u prahu
  • 3 razlićite boje za hranu

  • Priprema 
  • Korak 1                     Predgrej rernu do 180 stepeni Celzija.Pripremi tepsiju za 12komada mafina
  1. Korak 2
    Prosej brašno u  činiju. Dodaj puter ,šećer,jaja,mleko  i vanilu.Sa mikserom  na maloj brzini,miksajte 1 minut.Povećaj na srednju brzinu. miksaj još 2 minuta Dodaj komadiće čokolade i pažljivo promešaj.Napuni mafin tepsiju oko 3/4 testa u svaku.











  2. Korak  3
    Peci 25 minuta.Ostavi da stoji u plehu  5 minuta.Zatim izvadi na žicu da se hlade.                




     
    U medjuvremenu počni da spremaš premaz.Sa mikserom miksajputer dok bude svetle boje i kremast.Dodj šećer u prahu i mleko.Kada je gotovo  podeli u 3 činije.





    Ja za dekorisanje koristim kesu  koja je za  jednokratnu upotrebu.
  3. I gotovi su veseli kapkejks











2 коментара:

tasana065 је рекао...

Pa dal je ovo ona mala mrvica.Bas sam razmisljala vec dugo vremena o tebi,gde si,sta radis.Mora da te je nesto bas ''strasno'' neko vreme odvojilo od tvog bloga.Nadam se da ces opet biti tu

Анониман је рекао...

Draga tasana,jako sam se obradovala da si me pronasla.Jeste bilo je zaista strasno.No kad poceh opet da idem netom,zarobiše me na www.volimo.net.au da pisem recepte i blogove.Takodje za njih vodim i Facebook stranicu https://www.facebook.com/volimonet.kuvar Kuvara .A ponekad objavljujem i na B92 tako da malo vremena ostane za moj blog.Ako želis pridruži nam se.Tebi i tvojimasve najlepse želim u Novoj Godini.

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer