Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

четвртак, 23. јануар 2014.

Tortilje iz moje kuhinje

Kada ovo pravim ,nastane prava otimačina u kući. 
Za tortilje sam več postavila recept

Sastojci
300 grama mlevenog mesa
100 grama rendanog kačkavalja
1 paprika babura
1 limeta
1 struk mladog luka
3 paradajza.Ja u bašti imam i ove male žute čeri 
Maslinovo ulje
Sos .Imam gotov malo ljući sa čilijem
1  šargarepa
naseckane salate zelene
100 ml kisele pavlake






Sve sastojke pripremimo,povrće isečemo.Ovo što liči na male masline su caperberry koji apsolutno nisam uspela da prevedem...


Mleveno meso sa lukom i belim lukom izdinstamo začinimo.So i biber su dovoljni ,jer je sos već dosta začinjen


Rekoh ja da se razgrabi.ne uspeh da snimim više od ove skoro pojedene tortilje koju sam otela od klinke i vidi se na brzinu slikala
Prijatno

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer