Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

недеља, 5. јун 2011.

Tortilja,tortilja,tortilja

Tortilje je tako jednostavno napraviti.Sigurna sam da je moja baka ovo pravila ali ne secam se kako se zvalo:(


Ima mnogo recepata za pravljenje tortilje, a ovaj je moj ,lak i jednostavan.Sve što vam je potrebno je brašno,mleko i ulje.

Potrebno

3 šolje brašna,selfraising

1 šolja mleka
5 kašika maslinovog ullja
malo brašna kad ih razvlačite

Sve to lepo izmešate

Podeli testo na 8 loptica

Na površini dobro posutoj brašnom razvi ih u ravne palačinke oko 20 cm u preseku

U tiganju zagrej ulje na srednjoj vatri.



Kad se pojave mali mehuri na tortilji okreni i peci jos 30 sekundi.


Buritos, quesedilas, tortiljas,sad samo navalite da punite ovo sa vašim omiljenim povrćem, voćem, mesom.



U gornje quesedials stavila sam malo govedine marinirane, sveže povrće i sir izmedju dve tortilje i grejala to dok se sir nije istopio.
Moj najomiljeniji recept je ipak sledeći

Buritos sa srnetinom



Dakle tortilje smo napravili.Sad jos meso sos i povrće.Začinite kako ko voli, ja volim ljuto.Umesto srnetine možete naravno koristiti i piletinu ili govedinu.
Ja ne koristim so , jer većčili i drugi začini izgledaju dovoljni.

Paradajz Sos
1 konzerva ljuštenog paradajza
Ovde samo da dodam da nisam ljubitelj konzerviranih namirnica ali paradajz u ovom slučaju je sasvim ok
  • 1/2 šolje vode
  • 3 češnjaka belog luka iseckanog
  • 1 crni luk,iseckan
  • 1 velika sveža ljuta papričica
  • nekoliko grančica timijanaa
  • malo maslinovog ulja i crvenog vinskog sirćeta
  • biber

U woku ,moj omiljeni ..hm.. tiganj  dinstaj luk papričicu,beli luk i timijan, sa malo maslinovog ulja.Dodaj paradajz i ostavi na tihoj vatri da se kuva oko  pola sata.Ako je sos posle toga jos uvek vodnjikav kuvaj još 5 do 10 minuta.



Sos sipaj u činiju i ostavi sa strane

Mešavina začina

Inspiraciju sam ukrala sa poledjine pakovanja iz supermarketa .Malo sam izmenila i naravno izbacila sva ona veštacka dodavala, pa to izgleda ovako

  • 1 kašičica kima
  • 1 kašičica mlevene paprike
  • 1 kašičica kardamoma
  • 3 kašičice gustina
  • 1 kašičica čili pudera ili sveša čili paričica 
  • Sveže mleven crni biber

Pomešaj u činiji sve sastojke.



Mleveno meso..Srnetina

  • 500grama mlevene srnetine 
  • 1 crni luk, isečen
  • 2 češnja belog luka
  • maslinovo ulje
  • 1/2 konzerve čili pasulja
  • 1 čili papričica
Uzimam opet wok, koji nisam očistila posle pripreme sosa od paradajza
Dinstamo crni luk, beli luk i papričicu u malo ulja.Dodajem mleveno meso.i pržimo dok je gotovo.



Sada dodaj burito mix koji smo ranije pripremili.Pošto je on dosta suv , dodaj posle toga odmah i čili pasulj koji je obično u sosu.Ako nema sosa ,dodaj vodu.




Sad pustite mašti i stavljajte šta volite da jedete.Ja volim, salatu, svež paradajz,svežu papriku, humus, čedar sir, mileram  i naravno sos od paradajza koji smo ranije spremili.






Prijatno


21 коментар:

Анониман је рекао...

opet komentari ne rade?

Nina је рекао...

jao,super draga,ja sam jucer pravila tortille za rucak,ali jednostavniju verziju sa piletinom,svjezom paprikom i fajita umakom,definitivno moram i ovako probati

Анониман је рекао...

Oduševila si me ovim predivnim receptima, dala si nam super ideje, a ja odavno nisam pravila tortilje, probaću na ovaj način sasmo što ću umesto običnog koristiti integralno brašno. Pozdrav od Zore!

Marijana је рекао...

Odlične su! Još ih nisam pravila....

jasna varcakovic је рекао...

Vjerovala ili ne, ja ih josh nikada nisam pokusala praviti ....shhhh!!! :-(
Don't check 'stay signed in' and you'll be able to comment under your name!

What's for dessert? је рекао...

I ja volim ljuuuuuuuuutooooooooooooo. Sve izgleda mljac!

Nale Coolinarija је рекао...

Odlicno... Cesto pravim tortiljice i ovo sve sto si nam opisala i postavila trudicu se da sto pre probam. Njamiii

Sanela Mallory је рекао...

I ja volim tortilje, a volim i ljuto; općenito, volim meksičku kuhinju. Baš mi se sad jede nešto ljuto, još da imam kuhanog graha; baš bi mi pasalo:)

Bite my cake је рекао...

uh što ti ej ovo sve fino! Jako volim tortilje sa raznim nadjevima, volim kad je ljuto :)

Iiiii је рекао...

Predivno, nemam srnetine, ali sam bas evocirala uspomene na svom blogu sa receptom za tortilje (skroz slican), ovo ce mi biti sljedeci rucak!!!

tanja је рекао...

Uh, super! Volim tortilje, pravim ih cesto i rado, a volim i ljuto! Mislim da ce sutra za rucak biti tortiljica, njam :)))

Branka - byB је рекао...

Bravo za tortilje i za punjenje, jako ih volim i obično završim na najjednostavnijoj kombinaciji sa piletinom. Tvoje su mi odlične i baš primamnjive, pogotovo što je tu srnetina koju još nisam na ovaj način probala.

Lastavitza је рекао...

Joj šta mi radiš! Već dog planiram napraviti tortille, umjesto da ih kupujem gotove...
Hehe, srnetina...ja uvijek pomislim na to da bih jela Bambijevu mamu, pa radije biram piletinu, mada su to dupli standardi :D

Анониман је рекао...

Dzoli said
Kako me nervira ovo da ne mogu da ostavim komentar nigde nego samo kao Anonymous.Pa majku mu jel' ovo moj blog ili sta;)
Elem Biberlee najlepse su sveze a i jeftinije;)

jasna varcakovic је рекао...

E,...da...
Jel' koristish 'SR flour'(vidim na slici) i koliko otprilike? Hvala

jasna varcakovic је рекао...

U redu je ... STAVILA SAM NAOCARE i vidjela ;-)

Sheseta је рекао...

Jao, jedva cekam da probam da ih pravim :) Obozavam ih!!! :)

Анониман је рекао...

Jasna kako se zove Selfraising flour na srpskom?
3 solje barsna:)

Maki је рекао...

Mozda je baka ,kao i moja kada je pravila gibanicu ili pite od razvlacenih kora ostavljala deo testa (doda jos nesto:))i od njega pravila kao tortilje. Moja baka je to uradila i pre nekoliko dana i odusevila me.Za nadev ,sto se mene tice sve ovo ali bez mesa:)

Анониман је рекао...

I be zmesa je sigurno ukusno:)

Rosa's Yummy Yums је рекао...

Homemade Mexican food is the best! Your tortillas, buritos and quesadillas look mighty scrumptious.

Cheers,

Rosa

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer