Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

уторак, 24. мај 2011.

Rado bih čula vaše mišljenje

Sve mislim , sad bih zaista mogla ponovo u krevet dok ne preteram ali plašim se da ću ovo zaboraviti da vas pitam, a tiče se svih nas.
Nadjem obaveštenja od našeg 'gazde' na Bloggeru.Da ne mislite da sam u vezi sa gazdom nešto ,ova obaveštenja dobijam samo zato što sam se predplatila.

Dakle Blogger je pustio u opticaj novi Gadget , Widget itd koji možete postaviti na svoj blog.Posetioci vašeg bloga u njega mogu ostaviti neki prilog, novčani.Nisam još pregeldala kako to tehnički izgleda.Mislila sam da prodiskutujemo malo na tu temu.Šta bi ste vi pomislili da na nekom blogu odjednom ugledate tu opciju za  dobrovoljni prilog_
http://buzz.blogger.com/2011/05/add-virtual-tip-jar-to-your-blog.html

Ovde je sav tekst i objasnjenje.

15 коментара:

Анониман је рекао...

Evo mislim da je red da ja postavim prvi komentar.Meni ne bi smetalo.Svi znamo da se na pravljenju bloga troši dosta vremena i svi to radimo jer volimo to da radimo.A da li bih nekom
ostavila prilog? Ni to nije isključeno:)

Nina је рекао...

Ne znam baš,mislim da bi mi to odbilo i ovo malo sljedbenika što imam...Ja ne bih to ni stavljala,jer ne volim zvati druge ni da me prate,a kamoli da još tražim pare...Za što,za slike nalakiranih noktića?

What's for dessert? је рекао...

Ne slažem se s tobom. Krenula sam pisati blog na dobrovoljnoj bazi, tako da nemam pravo tražiti od nikoga novčani prilog za ono što sam sama odabrala raditi.

S druge strane, da li bih nekome drugome ostavila novčani prilog. Ne. Ako me recept oduševi, ostavit ću komentar, isprobati recept i ako me okus oduševi ostaviti još jedan komentar i to je to.

Sanja 9 је рекао...

prilozi su na dobrovoljnoj bazi. Niko nikog ne tera ... a bila bi stvarno dobra ideja da ako im se svidja neki recept daju dobrovoljni prilog.. 50 din. 50. Zrno po zrno pogača. Ali kod nas je neostvarivo. Svi odmah pričaju o teoriji zavere ... kako ćete potrošiti novac itd. Šteta stvarno... ja već imam gadžete na bloggu , ali verujem da je malo njih to i primetilo , a kamoli uplatilo. Mislim da bi te priloge trebali uplatiti deci bez roditeljskog staranja ili fond borba protiv raka itd. Za Novu je bila organizovana akcija i na kraju otkazana ZBOG MALOG ODZIVA.. pritom grupa ima oko hiljadu i petsto članova , a javilo se samo ???? 10 ...

Анониман је рекао...

Ne znam sta se desava sa bloggerom, ali ja ne mogu ostaviti komentar, cak ni na svom blogu...ukratko, niti bih stavila tip jar, niti bih dala nekome tip, jer necu da ostavljam svoje podatke na netu (dovoljno je sto ostavljam posvuda svoj IP)!!!

Анониман је рекао...

Zaboravih da se podpisem, to sam bila ja melrose:)!

J e l e n a је рекао...

Mislim da ne bih stavila, ali OK mi je staviti banner za neku dobrotvornu akciju kao što je bilo za zemljotres u Kraljevu ili nešto tako! Postoji opcija izdavanja knjige kao bloga, pa onda njene prodaje kao što sam skoro saznala.

Unknown је рекао...

Posto je u pitanju internet na kojem su prevare cesta pojava pod velikim je pitanjem da taj novi gadget neko ne bi zloupotrebio u tu svrhu sto umanjuje pozitivan efekat koji je bloger verovatno imao u planu ali opet, pricamo o internetu koji ima mnogo korisniika i ko sto neko rece - zrno po zrno pogaca, no ne treba sve gledati sa negativne strane, ali sasvim je legitimno pravo vlasnika Blogera da na njemu nudi razne opcije za korisnike izmedju ostalih i te o prikupljanju priloga. Licno ne bih dao prilog osim ukoliko nisam uveren da stvar nije prevara.

tasana065 је рекао...

Van svake zdrave pameti

lusitania је рекао...

Mislim da je to tipicna americka fora. Oni funkcioniraju na toj dobrovoljnoj bazi za sve i svasta. Kod nas na brkovitom, pardon, brdovitom Balkanu to teze prolazi. Osim ako nije u pitanju neka nedaca, onda ces jos i nesto dobiti. Inace ja to ne bih stavljala na svoj blog.

Maja је рекао...

Ja kuham iz zadovoljstva i jer me to ispunjava. Ako si primjetila, na mom blogu su samo stvari koje ja ili suprug i ja volimo, a kuham čisto jer mi se nešto sviđa, želim nešto probati ili poželim eksperimentirati, čisto dobrovoljno. Ne bih nikoga tjerala da mi moju ljubav prema kuhanju plaća, ali isto tako ne bih niti stavila takav gadget na svoj blog. Slažem se s onim što je Jelena rekla - da je za neku humanitarnu (provjerenu) organizaciju, ne bih imala problema da takva reklama bude na mojim stranicma, čak štoviše, uključila bih se :D

Tamara је рекао...

meni se to ne sviđa, nova sam blogerica i ne žicam ni za sljedbenike a kamoli za priloge, iako su oni dobrovoljni ne bi mi se svidjelo da vidim to na blogu

Анониман је рекао...

Hvala svima koji su se odazvali na pitanje;)

jasna varcakovic је рекао...

Pokusavala sam prije ostaviti komentar, ali nije prolazilo!
Vidim neka 'zestoka' misljenja ;-)
Kada bismo svi uveli taj gadget, mozda bi ljudi poceli drugacije razmisljati o vremenu i trudu provedenom u pisanje postova na bilo kojem blogu. Medjutim, ako realno sagledamo situaciju... po statistikama mozemo zakljuciti koji broj ljudi nas cita/prati, a koliko njih ostavi rijeci zahvalnosti i ohrabrenja; a ne kosta apsolutno nista!
Prije par mjeseci me je kontaktirala jedna osoba (bas iz NZ - Francuskinja porijeklom) koja je trazila da se pridruzim njenom 'sajtu' za prodaju recepata (izdavackim kucama).
Ideja je - mi 'lodujemo' svoje recepte, pa ako neko kupi recept i sliku (kosta u zavisnosti od broja rijeci) ona posalje neki procenat (recimo 20%). Zar to ne bismo mogli sami traziti od izdavackih kuca??? Dakle ako volite, kontaktirajte me - ne trebam nikakvog 'menadzera'! Ovako svako moze uzeti nase recepte, cak i fotografije bez ikakve nadoknade :-(
A kad si vec tako dobra sa 'gazdom' daj ucini nesto na ovim problemima kod ostavljanja komentara, itd (Shala!!!)

Анониман је рекао...

Jasna ,mislim da su moje i tvoje misljenje slicni.Ja ne bih imala nista protiv jer je sve na dobrovoljnoj bazi.A druga opcija bi bila da se organizujemo pa da izdamo bloggerski kuvar..a od prodaje podelimo dobit;)Lep pozdarv.Eh gazda sedi visoko ni ne vidim ga odavde;)

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer