Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

петак, 1. јул 2016.

Kuligre#3 * Najbolji Pie





Dragi prijatelji kulinari,

Ponovo se igramo u našoj Kuligre kuhinji. Tražimo najbolji Pie(pitu). Pie je na Novom Zelandu gde ja živim popularan kao npr burek kod nas. Nema pekare koja ga ne pravi u svim mogućim varijantama
Mi se ovde takmićimo za Najbolji Pie na Novozelandski način. Naravno vi možete kreirati i svoju verziju ili tradicionalni Novozelandski Pie.
Najbolje inspiracije možete naći na sajtu 
OVDE

Rekreirajte neki od tih na svoj način ili dodajte svoju potpuno novu kreaciju

Žiri je Novozelandski Chef John Subritzky , koji živi i radi u Engleskoj ali naravno da zna Kiwi pie.




Sve recepte sa slikom  šaljite na moj e mail ili u Inbox na Fejsbuk.

Koru za ovu pitu takodje treba da napravite sami

Dosta vrsta sam i ja postavila ovde na blogu.

Radujem se vašim kreacijama
Zaključni datum za učestvovanje je 17 juli, a pobednike ćemo objaviti 24 Jula. 
Svima mnogo sreće
Nagrada za najbolji Pie je 6000 RSD.

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer