Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

среда, 6. јануар 2016.

Moja prva česnica



Svake godine, koliko se sećam, česnicu je pravila prvo moja baka , pa kasnije moja mama po istom receptu.
Ove godine moja mama mi preda štafetu da ja počnem sa novom česnicom. Velika čast za mene ali i obaveza, jer ja česnicu nikad nisam pravila. Nisam dugo razmišljala nego se posavetujem sa Gvozdenon , mojom divnom prijateljicom od koje sam već dosta toga naučila i ona mi bez razmišljanja da recept iz njene porodice .Čast mi je draga Gvozdena i veliki ponos i radost da si to učinila.Hvala.
Nadam se da sam i ja to opravdala

Sretni Vam Božićni praznici!



Sastojci

400 g belog brašna
400 g kukuruznog brašna
1 kašičica praška za pecivo
350 ml mlake vode
1 šolja ulja
naprstak soli
7 g kvasca suvog



PrespemIzmešamo sastojke, pa dodajući vodu mesimo dok se testo ne spoji. ostavimo da se udupla. Stavimo u okruglu tepsiju pa dekorišemo. Ja sam pravila pletenicu oko pogače,. krst na vrhu i naravno simbol srca,  jer sam je pravila za one koje volim . U česnicu stavimo. novčić, lešnik, badem, i zrno kukuruza.Premažemo  sve umucenim jajetom, Pečemo na 200 stepeni Celzija 40 minuta


Nema potrebe da kažem  da je Cali virila gde stavljam novčić!


8 коментара:

katin špajz је рекао...

Srećan Vam Božić. Uživala sam od jutros gledajući đakonije na Vašem blogu. Hvala vam na tome. Želim Vam odavde, sa druge strane planete, divne praznike.

Kristina Gašpar је рекао...

Nikada nisam videla ovakvu česnicu, super si je napravila, srećan Badnji dan i božić :*

Unknown је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Unknown је рекао...

Srecan Bozic drugari....cmok!

Unknown је рекао...

Jel umesis,pa da odstoji pa opet promesis pa ubacis novcice i to pa peces ili umesila slozila i pekla?

Zorica Stajić је рекао...

Svaka ti čast, tvoja prva česnica je prelepa... za razliku od ove tvoje ((a po Gvozdeninom receptu), ja ne koristim kukuruzno brašno a verujem da je to ona prava srpska česnica. Srećni ti božićni praznici... provedi ih uz svoje najmilije...

Jacina carobna kuhinja је рекао...

Bravo mlada domaćice, divno je što i u dalekom svetu upražnjavaš naše srpske običaje. Srećno Badnje veče i Božić tebi i tvojoj porodici :)

Анониман је рекао...

Draga moja Kristina, sad mi ej lakše kad sam dobila dobru ocenu od tebe. Hvala na lepim željama.Poljupčić

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer